Garantie & Klachten

Garantie

Hout is Prachtig stelt een hoge eis aan kwaliteit en wil de producten in de best mogelijk staat bij de klant bezorgen. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zo spoedig mogelijk zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem contact op via het contactformulier of klantenservice@houtisprachtig.nl onder vermelding van het bestelnummer.

Klachten

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent met een product of dat er iets niet gaat zoals u verwacht had. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@houtisprachtig.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.